CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT – NIVELL II
ACTIVITATS ADMINISTRATIVES EN RELACIÓ AMB EL CLIENT (ADGG0208)

Durada
800 hores
Horari
De dilluns a divendres de 09:00 a 15:00
Dates impartició
Gener de 2021
OBJECTIUS GENERALS
Realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d’actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.
OBJECTIUS ESPECÍFICS
- Recepcionar i processar les comunicacions internes i externes.
- Realitzar les gestions administratives del procés comercial.
- Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència.
- Gestionar l’arxiu en suport convencional i informàtic.
- Comunicar-se en llengua estrangera amb un nivell d’usuari independent en les activitats de gestió administrativa en relació amb el client.
- Manejar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.
SORTIDES PROFESSIONALS
- Recepcionistes-telefonistes en oficines, en general.
- Operadors de central telefònica.
- Empleats administratius dels serveis d’emmagatzematge i recepció.
- Recepcionistes en establiments diferents d’oficines, en general.
- Assistent o auxiliars d’informació.
- Operadors-gravadors de dades en ordinador.
- Empleats administratius amb tasques d’atenció al públic no classificats sota altres epígrafs.
- Auxiliar de suport administratiu a la gestió de compra i/o venda.
- Auxiliar administratiu comercial.
- Auxiliar de control i informació.
CONTINGUTS
- Tècniques de recepció i comunicació (MF0975_2)
- Operacions administratives comercials (MF0976_2)
- Atenció al client en el procés comercial (UF0349)
- Gestió administrativa del procés comercial (UF0350)
- Aplicacions informàtiques de gestió comercial (UF0351)
- Enregistrament de dades (MF0973_1)
- Gestió d’arxius (MF0978_2)
- Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (MF0977_2)
- Ofimàtica (MF0233_2)
- Sistema operatiu, cerca de la informació: internet/intranet i correu electrònic (UF0319)
- Aplicacions informàtiques de tractament de textos (UF0320)
- Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul (UF0321)
- Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals (UF0322)
- Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d’informació (UF0323)
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals (MP0079)
CURS DIRIGIT A:
Aturats
Requisits per accedir als cursos de formació adreçats a l’obtenció de certificats de professionalitat
- Tenir el títol de graduat en educació secundària.
- Tenir un certificat de professionalitat de nivell 2;Tenir un certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional que el certificat al qual es vol accedir.
- Complir el requisit acadèmic d’accés als cicles formatius de grau mitjà o bé haver superat les proves d’accés corresponents regulades per les administracions educatives.
- Tenir superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys i/o de 45 anys.
Si no es pot acreditar documentalment aquests requisits cal superar unes proves d’avaluació de les competències clau de matemàtiques i comunicació lingüística.
Per accedir a un certificat de professionalitat que inclou algun mòdul en llengua estrangera també cal demostrar tenir la competència en la llengua.
DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PER A REALITZAR EL CURS:
- DNI
- Full d’inscripció a l’atur: Dardo
- Curriculum Vitae
- Documentació que acrediti que es tenen els estudis mínims per accedir a aquest curs