CERTIFICAT DE PROFESSIONALITAT – NIVELL II
ACTIVITATS ADMINISTRATIVES EN LA RELACIÓ AMB EL CLIENT

Durada
800 hores
Horari
De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00
Dates impartició
Inici: Gener 2023
Preinscripció
Fes clic a la mà i podràs preinscriure't al curs
OBJECTIUS GENERALS
Realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit dactuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari , una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.
SORTIDES PROFESSIONALS
- Àmbit professional:
Aquest professional desenvolupa la seva activitat per compte d’altri, a qualsevol empresa o entitat del sector privat o públic, principalment en un departament comercial, un departament de compres i/o magatzem, o en un servei de recepció, registre, atenció de reclamacions o atenció post venda, fent les funcions a instàncies d’un responsable superior. - Sectors productius:
És present a tots els sectors productius, així com a l’Administració Pública, destacant pel seu alt grau de transectorialitat. - Ocupacions o llocs de treball relacionats:
Telefonista-recepcionista d’oficina.
Telefonista.
Empleat Administratiu de serveis d’emmagatzematge i recepció.
Recepcionista a establiments diferents d’oficines, en general.
Hostessa d’informació.
Operador-Grabador de dades a Ordinador.
Auxiliar administratiu amb tasques datenció al públic, no classificats anteriorment.
Auxiliar de suport administratiu a la gestió de compra i/o venda.
Auxiliar administratiu comercial.
Auxiliar de control i informació
CONTINGUTS
MF0975_2: Tècniques de recepció i comunicació (90 hores)
MF0976_2: (Transversal) Operacions administratives comercials (160 hores)
UF0349: (Transversal) Atenció al client en el procés comercial • (40 hores)
UF0350: (Transversal) Gestió administrativa del procés comercial • (80 hores)
UF0351: (Transversal) Aplicacions informàtiques de gestió • comercial (40 hores)
MF0973_1: (Transversal) Enregistrament de dades (90 hores)
MF0978_2: (Transversal) Gestió d’arxius (60 hores)
MF0977_2: Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en la relació amb el client (90 hores)
MF0233_2: (Transversal) Ofimàtica. (190 hores)
UF0319: (Transversal) Sistema Operatiu, Cerca de la • Informació: Internet/Intranet i Correu Electrònic. (30 hores)
UF0320: (Transversal) Aplicacions Informàtiques de Tractament de • Textos. (30 hores)
UF0321: (Transversal) Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul. • (50 hores)
UF0322: (Transversal) Aplicacions Informàtiques de Bases de Dades • Relacionals. (50 hores)
UF0323: (Transversal) Aplicacions informàtiques per a presentacions: • Gràfiques d’informació. (30 hores)
MP0079: Mòdul de pràctiques professional no laborals d’activitats administratives de recepció i relació amb el client (120 hores)
CURS DIRIGIT A:
Aturats
Requisits per accedir als cursos de formació adreçats a l’obtenció de certificats de professionalitat
- Tenir el títol de graduat en educació secundària.
- Tenir un certificat de professionalitat de nivell 2;Tenir un certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional que el certificat al qual es vol accedir.
- Complir el requisit acadèmic d’accés als cicles formatius de grau mitjà o bé haver superat les proves d’accés corresponents regulades per les administracions educatives.
- Tenir superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys i/o de 45 anys.
Si no es pot acreditar documentalment aquests requisits cal superar unes proves d’avaluació de les competències clau de matemàtiques i comunicació lingüística.
DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PER A REALITZAR EL CURS:
- DNI
- Full d’inscripció a l’atur: Dardo
- Curriculum Vitae
- Documentació que acrediti que es tenen els estudis mínims per accedir a aquest curs