fbpx

Resolució de conflictes

Curs subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el Ministerio de Empleo y Economía Social

Curso de Actividades Administrativas en la Relación con el cliente

Durada

30 hores

}

Horari

Dilluns, dimecres i divendres de 17:00 a 19:30

k

Dates impartició

Abril de 2023

Preinscripció

Fes clic a la mà i podràs preinscriure't al curs

logos entitats subvencionadores

Objectiu general:

– Ser capaç de desenvolupar habilitats i destreses que permetin resoldre situacions conflictives amb la màxima eficàcia possible.

CONTINGUT DEL CURS:

1. El procés de la comunicació i la resolució de conflictes.
1.1 La comunicació interpersonal
1.2 Tipus de comunicacions
1.3 La comunicació eficaç
1.4 Resolució de conflictes en la nostra vida. Comunicació i resolució de conflictes.

2. Resolució assertiva dels conflictes.
2.1 Conflictes que ens envolten i la seva gestió.
2.2 Habilitats per a una comunicació eficaç.
2.3 Escolta activa, rapport, feed-back, el missatge.
2.4 L’assertivitat: què és, com parlar amb assertivitat i desenvolupar-la.
2.5 Gestió de les emocions. Conèixer les nostres emocions i aprendre a gestionar-les.

3. Empatia: habilitat per resoldre conflictes.
3.1 Empatia i estils decomportament. Establiment d’acords mútuament favorables i negociació eficaç.
3.2 Empatia: què és, com aplicar-la i com desenvolupar-la.
3.3 Estils de comportament: entendre i aprendre com es comporta la persona per millorar l’empatia.
3.4 Gestionar i aconseguir acords favorables per a les dues parts.
3.5 Negociar eficaçment (guanyar-guanyar)
3.6 Els diferents tipus de conflictes

4. Metodologia per resoldre conflictes.
4.1 Metodologia efectiva per a resoldre conflictes.
4.2 La mediació i la negociació.
4.3 Com arribar a acords favorables

5. Els estils de negociació.
5.1 Models de negociació: Negociació per posició, Negociació per principis i Negociació per situació.
5.2 Fases de la negociació:
5.3 Preparació de la negociació
5.4 Definició dels objectius: Anàlisis de les solucions, establiment dels objectius concrets de la negociació, pla
de concessions
5.5 Estudi del mitjà
5.6 Estudi dels homes i els seus mòbils: argumentari, regles del joc, assaig, supòsit fals
5.7 Planificació de la negociació
5.8 Avaluació de la relació de forces La identitat global
5.9 Els valors
5.10 Els estatuts
5.11 Els poders
5.12 Estratègies per una negociació eficaç: determinació de possibles acords que cal negociar
5.13 La banda de objectius
5.14 Conducció de la negociació
5.15 Discussió
5.16 La informació en la negociació
5.17 Problemes de forma
5.18 Propostes

CURS DIRIGIT A:

  • Preferentment:
    • Treballadors per compte d’altri
    • Autònoms
    • Funcionaris
  • També:
    • Aturats

 DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PER A REALITZAR EL CURS:

  • DNI
  • Nòmina / Rebut autònom /Dardo
  • Foto mida carnet
  • Núm de la Seguretat Social
  • Omplir el següent formulari:

informacio sobre RESOLUCIO DE CONFLICTES