PERSONAL BRANDING

Acció formativa promoguda pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya i el Ministerio de Trabajo y economia social

Personas famosas

Durada

30 hores

}

Horari

Tardes

k

Dates impartició

A concretar durant el 2021

Preinscripció

Fes clic a la mà i podràs preinscriure't al curs

informació sobre el curs de Personal Branding

Objectius del curs

Objectius generals:
– Comprendre les responsabilitats de tenir una marca personal o empresarial com a clau en la nova estructura de les organitzacions.
– Aprofitar el fenomen “branding” per posicionar-se al mercat laboral.
– Conèixer els avantatges de tenir una marca personal connectada a la marca empresarial com a estratègia de les organitzacions enfront d’altres formats tradicionals.
– Com millorar la creativitat.
Objectius específics:
– Conèixer els diferents models de marca personal que millor s’adaptin a un mateix i a la seva organització.
– Dominar el QCIP (Quadre de Comandament Integral Personal) per una bona implantació del PDAD ( Planificar- Desplegar- Actuar- Desafiar).
– Analitzar l’evolució del mercat en marques per l’autoaprenentatge i millora de la reputació.
– Conèixer les eines bàsiques en creació i gestió de marca personal i empresarial en productes o serveis.
– Identificar les claus per la diferenciació i singularitat de la pròpia marca: competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal i competència social.

Continguts del curs de Personal branding

  1. Business brand & Personal brand
    1.1.Concepte i evolució de les marques
    1.2. Casos d’èxit i fracàs.
    1.3. Tendències en els mercats.
    1.4. Missió, valors i rols de les marques
    2. Eines per construir una marca corporativa
    2.1. Claus per a la singularitat i diferenciació
    2.2. Factors de generació de confiança
    2.3. Neuro – màrqueting – De les eines tradicionals a les eines 2.0
    3. Estratègia de màrqueting digital en les marques»
    3.1. Pla d’acció. De l’I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)
    3.2. Mercadologia
    3.3. Responsabilitat, valors i objectius.
    3.4. Creativitat
    3.5. Anàlisi de la competència
    4. Personal Branding
    4.1. DAFO personal
    4.2. Creació del QCIP
    4.3. Implantació del PDAD
    4.4. Branding estratègic.
    4.5. Personal Branding i mercat laboral
  • Treballadors per compte d’altri
  • Autònoms
  • Funcionaris
  • Aturats

DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PER A REALITZAR EL CURS:

  • D.N.I.
  • Nòmina o DARDO o rebut d’autònoms
  • Número de la Seguretat Social

Omplir el següent formulari:

https://forms.gle/1BVJnwMmMYJUbux69