GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS

Acció formativa promoguda pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el Ministerio de trabajo, migraciones y seguridad social.

Curso de Actividades Administrativas en la Relación con el cliente

Durada

60 hores

}

Horari

Dilluns i dimecres de 18:30 a 21:00

k

Dates impartició

Del 10/02/2021 al 05/05/2021

OBJECTIU DEL CURS

Efectuar les activitats de suport administratiu de Recursos Humans

CONTINGUT DEL CURS

  1. Normativa laboral i d’organització de les relacions laborals a l’empresa
  2. El contracte de treball.
  3. Retribució salarial i actuació davant la Seguretat Social.
  4. Gestió de Recursos Humans.

REQUISITS D’ACCÉS:

  • Ser major de 16 anys
  • Tenir estudis oficials acabats: EGB, ESO, equivalent o superior

CURS DIRIGIT A:

  • Preferentment:
    • Treballadors per compte d’altri
    • Autònoms
    • Funcionaris
  • També:
    • Aturats

 DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PER A REALITZAR EL CURS:

  • DNI
  • Nòmina / Rebut autònom /Dardo
  • Foto mida carnet
  • Núm de la Seguretat Social
  • Titol o document acreditatiu d’estudis oficials acabats

Informació sobre gestio de recursos humans